フランダースぬ犬

てぃーちここのちななちいちち年んかい世界名作劇場で放送されのみぐさぁ〜テレビマンガ『フランダースぬイン』や、多くぬちゅんかいとって泣けるマンガとしてちゅ気が高いもぬとあびるくとぅんかいなってうぃびーん。原作やウィーダぬ同名ぬ小説『フランダースぬイン』。ネロと愛インぬパトラッシュとぬ友情ぬ物語と記憶そーんちゅもうーさんと思なます。クライマックスとなるラストぬアントワープぬウフ聖堂でパトラッシュと共んかいティンんかい召されるシーンがなだぐゎを誘うらしい。名作と認識そーんちゅかうーさんぬやいびーんが、ティン邪鬼なワンとしてや、まっのみぐさぁ〜くエロ同人誌ぬいかんくとぅやてぃんぁりやびん。やのみぐさぁ〜してぬー処で泣けばいいーぬかが分からねーらんとあびる作品で、わがままな少年ネロが、くくるちむぢゅらさんまわりぬちゅのみぐさぁ〜ちぬちむぐくるちもわからずんかい勝てぃーんかい瀕パタイぬ状態となり、ついんかいや、無意味んかい愛インパトラッシュを道連れんかいパタイんであぎしぃ物語としか写らねーらんぬやいびん。うりとぅ、根本的なくとぅをあびるぬならば、食うんかいもじゃーふぇーような貧しいネロが、ウフ型インぬパトラッシュを養えるやずがねーらんんでぃいーんくとぅやいびん。ウフ型インを飼うんでぃいーんくとぅや、相当ぬ覚悟が要るんでぃいーんくとぅなんでやねんすよ。と、わらばーマンガんかいメクジラ立ちょるようなくとぅやてぃんねーらんかもしれやびらんが、ウングトールくとぅが気んかいなると、ちむいぐゎーやさんて小指ぬ先も思えなくなってなおすぬやいびん。そもそも、パタイんでいくくとぅでカフーんかいなれるんだしよ的ラストシーンんかいやウフきな疑問を抱くもぬやいびん。せめて「パトラッシュや新しいスーとカフーんかい暮らしましちゃんとさぁ。」とあびるようなラストなら納得やいちゅんかもしれねーらんやいびーんね。